Често задавани въпроси (FAQ)

Как да поръчам?

Можете да поръчате директно през сайта, обаждайки се по телефона или чрез съобщения през месинджър.

 

При поръчка в сайта изберете количество и модел на желаните продукти и натиснете бутона [Купи]

В горния десен ъгъл на екрана ще се появи пазарска чанта с избраните артикули. Натискайки върху нея ще ви се отвори прозорец където да въведете вашите данни и метод на доставка. На следваща стъпка избирате офис на Еконт и накрая следва да потвърдите поръчката.

Ако решите да поръчате по телефона, ние ще запишем вашата поръчка, Име, телефонен номер и адрес за доставка.

През месинджър можете да ни изпратите вашата поръчка, Име, телефонен номер и адрес за доставка.

Колко струва доставката?

Доставката се извършва от Еконт Експрес на фиксирана цена.

Доставка до офис на Еконт - 5,50 лв.

Доставка до адрес на клиент -7,50 лв.

При поръчки над 100 лв. Доставката е безплатна.

Кога ще доставите поръчката ми?

Поръчки, направени и потвърдени до 15:00 часа се обработват и изпращат в деня, в който са направени. Поръчките направени след 15:00 часа се обработват и изпращат на следващия работен ден.

Обикновено доставката отнема от 18 до 48 часа. 

Ако е необходимо забавяне, За артикули по поръчка или за по-голям брой артикули, ще се свържем с вас за уточняване на детайлите.

Поръчки направени след 15:00 в петък и през дните събота и неделя се обработват и изпращат в понеделник.

Поръчки направени по време на официални празници и почивни дни се обработват и изпращат в първия възможен работен ден.

Продуктът е счупен или повреден, какво да направя?

Възможно е продуктът, който сме ви изпратили да пристигне при вас счупен или повреден, напълно или частично. Стараем се всички продукти да са внимателно опаковани и защитени, но все пак се случват инциденти.

Ако продуктът, който сме ви изпратили, е счупен или повреден, Преди всичко, искрено се извиняваме.

Пишете ни или се обадете, за да обсъдим вариантите за замяна. Изпратете ни повредения продукт или снимайте частта която е счупена или повредена и ние ще ви изпратим нов продукт или повредената част безплатно.

Не мога да добавя нужното ми количество в количката.

Системата позволява добавянето в количката до предварително зададени бройки. Ако желаете да закупите количества над тези бройки, системата ще покаже съобщение за недостатъчна наличност. Моля свържете се с нас за актуални данни за наличностите за този артикул и възможни срокове за изпълнение на поръчката.

Някои от стоките имат цена, но нямат бутон купи. Как да купя такъв продукт?

Стоките без бутон [Купи] са изчерпали зададените бройки за складови наличности и затова системата автоматично премахва бутона за закупуването им. Възможно е вече да сме отчели това и да подготвяме нови наличности. Ако желаете да закупите такава стока, за да получите актуална информация, моля обадете се по телефона или попълнете формата за контакт с нас.

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас